Sunday, December 19, 2010

Unpredictable

Like I said yesterday if I followed a competition –photography competition about Revolution?? Are u still remember it? I follow it on Pensi Smanti –Triplex.

In the first time, I felt pessimist if I will lose on that competition because if u want to become a winner somebody must vote your photo, so judge in that competition if u have some voter u will be the winner, and I think I don’t have anybody that will vote my photo even there are, I think it’s not too much, so I just think I will lost on that competition, hhe..

But u know?? I won the 2nd place on that competition, it’s unpredictable for me, and for the first time I felt lazy to come to Triplex, I came to that place at 5.30 in the evening, hhe.. and I felt surprise when somebody told me if I won the competition and got the 2nd place, I just imagine, if she get wrong when she heard the information, but I know it’s true when risvi –the panitya, send me a massage and she told me If I come to triplex or not? And If I come I should went to backstage to take the present, and from that I said “aah.. it’s true? Hhe..” because I don’t think if have good reputation on photography, heem..

And here it is the present :


After I took it, I continued it with enjoyed RAN performance on the last program of Triplex. After I saw RAN about 10pm I went home happily..

But, thank’s for somebody that have vote my photo :)

Wednesday, December 15, 2010

Selesai :)

Hari ini hari terakhir ulangan SEMESTER 1, Ulangan selama 7 hari ini pun akhirnya selesai pada tanggal 15 Desember 2010 dengan ulangan mata pelajaran Sejarah dan Penjaskes.

2 pelajaran yang ga begitu sulit, dan indripun senang karena dapet pengawas yang baik hati hari ini, untuk SEJARAH pengawas R.19 adalah PAK WASKITO guru Al-qur’an yang terkenal baik, hhe.. dan untuk jam kedua pelajaran PENJASKES diawas sama SENSEI TIKI guru baru BAHASA JEPANG,

Pokonya ulangan hari ini lumayanlah ga begitu banyak hambatannya, hhe.. hari ini selesai ulangan ga kemana mana dan langsung pulang kerumah. Lagi males –ceritanya mah, heem.. (tumben)

Dikirain indri karena kelas 11 sama 12 udah beres ulangannya kita teh udah boleh gamasuk alias libur gitu jadi tinggal kelas 10 yang ujian ampe hari Jum’at, eeh.. gataunya besok tetep masuk kaya biasa!!! Heem.. malesin banget tuh emang sekolah, ngapain coba kudu masuk orang udah selesai ulangannya!! Tapi apadaya, mau ngeluh kaya gimana juga besok TETEP harus masuk!!

semoga hasil ulangannya bagus.amin… :)

Tuesday, December 14, 2010

Pesimis :(

UAS will be done “soon”. karena besok hari terakhir UAS!! Tapi indri rada pesimis sama hasilnya!! Kenapa?? karena saya merasa kalo dikelas 2 ini indri bukan malah tambah rajin malah tambah males, dan sepertinya kebanyakan main, sehingga indri ngerasa kaya bego dikelas, huaaa… T.T

Hari ini nilai KIMIA keluar dan hasilnya??? tidak memuaskan!! TT.TT sedih banget, padahal pas ulangan indri kayanya biasa biasa aja bisa ngerjainya tapi ko pas liat nilainya??loh ko segini!!?” dan menurut saya itu sudah membuktikan bahwa saya jadi bego dikelas 2 ini, huuaa..

Sedih banget… AYOO indri SEMESTER 2 JANGAN MAEN TERUS!!! Hhe..

“Dan semoga hasil ulangan yang lain bisa lebih memuaskan ga kaya nilai kimia. Amiin..”

Semester 2 harus lebih serius belajar!!

Monday, December 13, 2010

Falling Slowly

Because of I don’t have story that I must shared, I just wanna share my favorite song today, I know this song from reality show We Got Married, and when I heard this song, I think it’s good. Maybe you’ll like it too.

Glen Hansard ft. Marketa Irglova - Falling Slowly

I don't know you

But I want you

All the more for that

Words fall through me

And always fool me

And I can't react

And games that never amount

To more than they're meant

Will play themselves out

Take this sinking boat and point it home

We've still got time

Raise your hopeful voice you have a choice

You'll made it now

Falling slowly, eyes that know me

And I can't go back

Moods that take me and erase me

And I'm painted black

You have suffered enough

And warred with yourself

It's time that you won

Take this sinking boat and point it home

We've still got time

Raise your hopeful voice you had a choice

You've made it now

Falling slowly sing your melody

I'll sing it loud

Cre : www.stlyrics.com

Ulangan –lagi

Hari ini hari Minggu, setelah indri males-malesan seharian kemarin Sabtu dengan “tidak memegang buku sama sekali” akhirnya hari ini indripun kembali memegang buku! Hhe.. karena besok hari seninnya indri bakal ulangan 2 bahasa sekaligus, yang pertama bahasa inggris terus dilanjut langsung ke bahasa jepang, ckckck.. emang bener bener sekolah bilingual, hha..

Semoga indri bisa ngerjain soal b.inggris atopun b.jepang, amin.. :)